
سلام به دخمل زیبارو خودمسلام به رامیسا دلبر خودماین چند روزه مامان مهتاب خیلی درگیر بود. کار خونه و پختن رب و برگزاری المپیاد کارگران ایران تو اداره مامان، اصلا همه چی دست به دست هم داده بود که مامانی کلی خسته بشه. در نهایت، تو یکی از همین روزهای شلوغ، خاله صبا دعوت مون کرد خونه شون که یکم صفا کنیم... بخوانید...
ادامه مطلب
عشقم سلامنفسم سلامدیشب منو تو به همراه خاله اعظم و بچه هاش و خاله الههشام رفتیم خونه ی خاله فاطی جووووووووووووووووون و کلی خوش گذروندیم......
ادامه مطلب