
سلام به دختر خوشگل و دلبر خودم الهی مامان دور اون سرت بگرده که اینقدر پایه هستی امروز بعد از ظهر هم تصمیم گرفتیم بریم پردیس سینمای اکومال، فیلم کمدی و خانوادگی هتل رو ببینیم آخ که چقدر خندیدیم بخوانید...
ادامه مطلب
xa0عشق دل مامان مهتاب سلامxa0xa0xa0سلام عشقولممممممممممممممxa0واقعا که همه چی آرومهxa0xa0روز شنبه 23/05/95 منو تو و داداشxa0به همراه خاله معصومه و محمدامین رفتیم باغ یکی از دوستان مون خوش گذرونی... چقدر تو و محمدامین وxa0داداش با هم بازی کردید... خدا رو شکر که همش داره بهمون خوش می گذره...xa0xa0xa0خدا رو شککککککککر که روزهای خوب یکی پس از دیگری دارند میان...
ادامه مطلب