نی نی جونم از لحظه ایی که وجودت رو تو وجودم احساس کردم بار دیگر به خودم بالیدم...
باری دیگر مادر شدم... برای تو هم مثل داداشی نازنینت می نویسم... به امید لحظه دیدار
رامیسا همدمم...
ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 17:01