نی نی جونم از لحظه ایی که وجودت رو تو وجودم احساس کردم بار دیگر به خودم بالیدم...باری دیگر مادر شدم... برای تو هم مثل داداشی نازنینت می نویسم... به امید لحظه دیدار بخوانید...