نی نی جونم از لحظه ایی که وجودت رو تو وجودم احساس کردم بار دیگر به خودم بالیدم...باری دیگر مادر شدم... برای تو هم مثل داداشی نازنینت می نویسم... به امید لحظه دیدار
ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: پنجشنبه 4 اسفند 1401 ساعت: 16:52