
سلام به دختر زیبا و رمانتیک خودم که تو هوای بارونی هوس معجون می کنه اونم نه هر جایی؟؟؟؟ حتما بریم زیر بارون بشینیم تا به خانوم خانوم هااااااا بچسبه واقعا که جای داداش مسیحا خالی بود البته تقصیر خودشه، هر چی بهش می گیم بیا بریم بیرون با ما نمیاد تختش و موبایلش رو به ما ترجیح میده بخوانید...
ادامه مطلب