سلام به دختر زیبا و رمانتیک خودم که تو هوای بارونی هوس معجون می کنه ![]()
اونم نه هر جایی؟؟؟؟ حتما بریم زیر بارون بشینیم تا به خانوم خانوم هااااااا بچسبه ![]()
واقعا که جای داداش مسیحا خالی بود ![]()
البته تقصیر خودشه، هر چی بهش می گیم بیا بریم بیرون با ما نمیاد ![]()
تختش و موبایلش رو به ما ترجیح میده ![]()


ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72