
سلام دختر خوش قلب مامان مهتاب سلام مهربون مامان مهتاب به مناسبت مراسم فاطمیه، کادر آموزشی و پرورشی مدرسه تون تصمیم گرفته بود براتون آش نذری درست کنه.وای عجب حرکت جالبیبه کل دانش آموزان مدرسه آش رشته داده بودند، البته همراه کیک یزدی و شیر کاکائو خداوند از بانی ها خیر این کار قبول کنه.دم خانم احمدی هم گرم که همیشه در صحنه های مختلف حاضره و کلی عکس های خوشگل ازتون برای اولیا می فرسته.همه ی این عکس ها یه روزی برات خاطره میشهاین خانوم زیبارو، پانیا جون شریف پور هستش، صمیمی ترین دوستت و البته بغل دستی...
ادامه مطلب