آش نذری- مراسم فاطمیه

خرید بک لینک

سلام دختر خوش قلب مامان مهتاب

سلام مهربون مامان مهتاب

به مناسبت مراسم فاطمیه، کادر آموزشی و پرورشی مدرسه تون تصمیم گرفته بود براتون آش نذری درست کنه.

وای عجب حرکت جالبی

به کل دانش آموزان مدرسه آش رشته داده بودند، البته همراه کیک یزدی و شیر کاکائو

خداوند از بانی ها خیر این کار قبول کنه.

دم خانم احمدی هم گرم که همیشه در صحنه های مختلف حاضره و کلی عکس های خوشگل ازتون برای اولیا می فرسته.

همه ی این عکس ها یه روزی برات خاطره میشه

این خانوم زیبارو، پانیا جون شریف پور هستش، صمیمی ترین دوستت و البته بغل دستی ات

پایداری دوستی و رفاقت تون گل دخترهای زیبا و دوست داشتنی

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: پنجشنبه 14 دی 1402 ساعت: 23:58

صفحه بندی