سلام دختر خوش قلب مامان مهتاب ![]()
سلام مهربون مامان مهتاب ![]()
به مناسبت مراسم فاطمیه، کادر آموزشی و پرورشی مدرسه تون تصمیم گرفته بود براتون آش نذری درست کنه.
وای عجب حرکت جالبی
به کل دانش آموزان مدرسه آش رشته داده بودند، البته همراه کیک یزدی و شیر کاکائو ![]()
خداوند از بانی ها خیر این کار قبول کنه.
دم خانم احمدی هم گرم که همیشه در صحنه های مختلف حاضره و کلی عکس های خوشگل ازتون برای اولیا می فرسته.
همه ی این عکس ها یه روزی برات خاطره میشه

این خانوم زیبارو، پانیا جون شریف پور هستش، صمیمی ترین دوستت و البته بغل دستی ات
پایداری دوستی و رفاقت تون گل دخترهای زیبا و دوست داشتنی


ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59