سلام به همدم مامان
سلام به بند بند وجود مامان
حالا که مدارس باز شده، باز هم دورهمی'>دورهمی هامون با مامان های دوستای مدرسه ی قبلی ات شروع شده... با اینکه ما از پیش شون رفتیم اما ارتباط مونو باهاشون قطع نکردیم و کلا همش در حال چت کردن، اعلام نظر، پیشنهاد دادن و .... هستیم
بازم فریبا جون زحمت کشید و یه دورهمی دیگه تو منزل شون ترتیب داد... با سرو انواع و اقسام غذاهای شمالی... بسی عالی، بسی لذیذ، بسی رنگو وارنگ، بس خوشمزه ...
خب تمام دوستات بعد از ظهری بودند، من تا ساعت 13:00 تو اداره منتظرت موندم تا آقای راننده سرویست، همکار خودم، جناب آقای کریم تو رو بیاره اداره که سریع بریم خونه ی پریناز جون ایناااااااااااااا. حالا بماند آقای کریمی چقدر اذیتم کرد امروز و می گفت همش داری میری، مرخصی... امروز بهت اجازه نمی دم بری... البته اینم بگممممممممم هااااااااااااااا من کار خودمو می کنم... خیلی شیک و مجلسی ساعت 1 از اداره اودیم بیرون و رفتیم دورهمی...
وای که چقدر دلم برای تک تک دوستام تنگ شده بود... چقدر بهم خوش گذشت مهمونی اونروز خونه ی خاله فریباااااااا... باشد که بتوانم جبران کنم
اسامی غذاهایی که خاله فریبا درست کرده بود:


باقالی قاتوق، ترش واش، میزراقاسمی، انار بیج، کال کباب، ماست و خیار، فسنجون سبزی و بادمجون شکم پر


ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149