سلام عشق زیبا روی مامان
شب تولدت، خاله زهرا، عمو ایوب و دیارا
شاباد بودند، واسه همینم نتونستند تو تولد 9 الگی ات شرکت کنند... چقدر هم جاشون خالی بود..
بخاطر همین امروز ناهار اومدند خونه مون و سورپرایزت کردند... هی تولد تو تولد... هی جشن تو جشن
ماشالله فیه و لا حول ولا قوه الله بالله العلی العظیم
رامیسا همدمم...ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139