سلام قلب مامان
روز جمعه تصمیم گرفته بودیم بریم جشنواره گل های پارک چمران، رفتیم... اما به علت تعمیرات بسته بود... بخاطر همین رفتیم شهربازی چمران... بد نبود... برای یه بار خوب بود... اینم یه جور تجریه اس دیگه... ![]()




ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67