سیزده بدر سال 1402

خرید بک لینک

سلام مهربون مادر

سلام گل دختر با معرفت مادر

سیزده تون به در

غم هاتون در به در

شادی هایتون روز افزون

امسال سیزده بدر، منو تو و بابا امید و داداش مسیحا رفتیم برغون

وای که چقدر سرد بود اولش... امسال خیلی بیشتر از سال های قبل بهمون خوش گذشت... از جوانرود یه اسپیکر بزرگ خریده بودیم... اونم با خودمون برده بودیم... هی آهنگ می زاشتیم، صفا می کردیم....

غروبش هم تو مسیر برگشت، کلی تو ترافیک گیر کردیم... تازشم اس ام اس جریمه برای کشف حجاب برامون اومد... در آخر هم شب، ساعت 8 رفتیم خونه ی دائی مسعود اینا، آش رشته مونو هم خوردیم.

با اینکه امسال سیزده بدر افتاده بود وسط ماه مبارک رمضان، اما انگار امسال هیچ کس روزه نبود... همه اومده بودند بیرون... کلی هم از خودشون پذیرایی می کردند...

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 12:32

صفحه بندی