سلام مهربون مادر ![]()
سلام گل دختر با معرفت مادر ![]()
سیزده تون به در ![]()
غم هاتون در به در ![]()
شادی هایتون روز افزون ![]()

امسال سیزده بدر، منو تو و بابا امید و داداش مسیحا رفتیم برغون


وای که چقدر سرد بود اولش... امسال خیلی بیشتر از سال های قبل بهمون خوش گذشت... از جوانرود یه اسپیکر بزرگ خریده بودیم... اونم با خودمون برده بودیم... هی آهنگ می زاشتیم، صفا می کردیم....

غروبش هم تو مسیر برگشت، کلی تو ترافیک گیر کردیم... تازشم اس ام اس جریمه برای کشف حجاب برامون اومد... در آخر هم شب، ساعت 8 رفتیم خونه ی دائی مسعود اینا، آش رشته مونو هم خوردیم.
با اینکه امسال سیزده بدر افتاده بود وسط ماه مبارک رمضان، اما انگار امسال هیچ کس روزه نبود... همه اومده بودند بیرون... کلی هم از خودشون پذیرایی می کردند...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79