سلام قلب مامان
سلان نفس مامان
سلام دختر حرفه ای و ورزشکار مامان
امسال تابستون دیگه داری می ترکونی...
از این کلاس میایی بیرون، میری سر اون یکی کلاس ![]()
بزار برنامه روزانه مون رو اینجا بگم...
بماند به یادگار: ![]()
تابستان سال 1402
خب عشق دل مامان خوب گوش کن... الان دو ساله که دولت برای صرفه جوئی در مصرف برق، از 15 خرداد تا 15 شهریور، ساعت کاری کارکنان دولت را، از ساعات 08:00 تا 16:00 را به 06:00 تا 13:00 تغییر میده... وای این که مجبوری هر روز ساعت 6 صبح پشت میز بشینی و کار کنی واقعا تو مخیه
... اما اینکه ساعت 13 تعطیل می شیم خیلی عالیه. ![]()
خب اسمش 6 صبحه، اما مامان مهتاب مجبوره برای اینکه بابا امید رو ببره تا دم سرویسش، باید هر روز ساعت 3:30 بیدار شه
لباس بپوشه
بابا ماشین رو از تو پارکینگ در بیاره
در نهایت بریم سمت سرویس بابا امید
اما من هنوز خواب و بیدارم
سرویس بابا ساعت 04:15 میاد، تا بابا رو پیاده کنم و برگردم خونه ساعت شده 04:40
خب طبیعیه که دیگه خوابم نبره
الکی میرم تو گوشی کلیپ نگاه می کنم
خودم ساعت 05:20 میرم سمت اداره
خب پس تا اینجا چی شد؟ مامان و بابا مجبورند هر روز ساعت 03:30 بیدار شن... واقعا بعضی روزها ساعت 9 یا 10 صبح گیج خواب میشم... خب مگه بدن آدم چقدر توان داره... خلاصه مادر جان سرت رو در نیارم... تا برگردم بیام خونه ساعت شده 2 بعد از ظهر. تازه اگه ترافیک نباشه ![]()
حالا بریم ریز برنامه کلاس های تابستون را بهت بگم:
روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 5 عصر تا 8 شب می ریم کلاس شنا... دوره ی تکمیلی شنای پروانه
روزهای یکشنیه و سه شنبه از ساعت 5 تا 6 عصر می ریم کلاس اسکیت افشین
روزهای چهارشنبه از ساعت 4 تا 6 عصر هم می ریم کلاس نقاشی
خلاصه مادر جان ماشالله امسال خیلی اکتیو شدی و داری نهایت استفاده از فرصتی رو که داری می بری ![]()





مربی اول تون آقای حسین بود
مربی دوم تون خانم الناز صدیق بود و الان که تو دوره ی پیشرفته ها هستی، خود جناب آقای افشین هدایتی مربی تون شدن... وای من چقدر غش و ضعف می کنم وقتی حرکاتت رو می بینم... مخصوصا مایکل جکسون رو ![]()
با آرزوی بهترین ها برای تو گل دختر ورزشکار خودم
رامیسا همدمم...ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65