
سلام به دخمل هنرمند خودم
سلام به همه ی وجودم
تو اداره ی مامان مهتاب اینا، به مناسبت تکریم روز خانواده، یه مسابقه ی نقاشی با همین مضمون در نظر گرفته بودند و تو هم با این نقاشی زیبا، عرض اندام کردی
بهت افتخار می کنم قلب مامان
البته داداشی هم تو مسابقه خاطره نویسی از خاطرات پدر بزرگ ها و مادر بزرگ هااااااااااااااا شرکت کرد.

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84