سلام به دختر زیبای من که این همه دوستش دارم و عاشقشم
امسال تابستون در کنار تمام کلاس های هنری و ورزشی که رفتی، منو بابایی تصمیم گرفتیم ببریمت دندون پزشکی که دندون هاتو برات ارتودونسی کنند...
پس از کلی عکس و فتوگرافی و مهاینه و چک کردند، دکتر متخصص ارتودونسی، جناب آقای دکتر مختار، نظرشون این بود که فک شما خیلی کوچیکه و قبل از ارتودونسی بهتره یک سال، از پلاک فک بالا و پائین به صورت ارتدونسی متحرک استفاده کنی، تا فکت یکم جا باز کنه... دکتر گفتند شاید از طریق همین پلاک ها و باز شدن فکت، اصلا دندون هات برن سر جای خودشون و کاملا دندون هات صاف بشن... و نیازی به ارتودونسی ثابت نداشته باشی...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106