سلام دخمل خوشگل مامان مهتاب
عید الزهرا، عید السادات، عید غدیر خم اول بر بچه شیعه ها، بچه های سادات بعد بر تو که سادات نیستی مبارک باشه قلب من. امروز صبح هم به رسم ادب، اول رفتیم خونه ی آجی پریا، دیدن داداش محمد و پرنسا سادات خانم، بعد هم رفتیم خونه ی بابای داداش محمد دیدن پدر و مادر و خواهر داداش محمد که همه شون سادات هستند...

همه سبز پوش هاااااااااااااااااااا ![]()
ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77