نوروز 1396
عشق دل مامان
عیدت مبارک...
نوروز امسال هم ما سه تایی به استقبال سال جدید رفتیم... اینا رو مخصوصا اینجا مینویسم برای زمانی که تو و داداش بزرگ شدید از کل ماجرا با خبر بشید... بعداً از من خرده نگیرید... بدونید که مامان مهتاب بهترین و قشنگ ترین لحظات زندگی تون کنارتون بوده... از هیچ محبتی هم دریغ نکرده... من جووووونم رو هم برای شما دو تا میدم.... هر چیزی لیاقت میخاد مادررررررر



جووووووووووون
قوربون اون قهر کردنت 
خوشمزه های عیدمون


بازم سفره هفت سین
ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182