سلام به دختر هنرمند و نقاش خودم ![]()
امروز صبح هم به مناسبت برگزاری مسابقات نقاشی همگانی، منو تو رفتیم کانون فرهنگی تربیتی نور کرج که تو مسابقه ی نقاشی شرکت کنی.
اولش خیلی استرس داشتی اما وقتی مسابقه شروع شد، خیلی با آرامش کارت رو انجام دادی و یه نقاشی بسیار زیبا کشیدی ![]()
بهت افتخار می کنم قلب مادر ![]()





ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68