سلام به دختر زرنگ خودم
سلام به دختر مهربون خودم
روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 1 تا 4 تو اداره مون کلاس هلال احمر تشکیل میشه. خدایی از همه زرنگ تر، خودتی... کلی فعالیت می کنی تو کلاس هاااااااااا

خانم دکتر مریم عسگری و رامیسا خانوم مامان در نقش مصدوم


ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55