پیست اسکی خور

خرید بک لینک

خانم گلم سلام

روز جمعه 17/10/95 منو تو و داداش مسیحا به همراه مامان جوووووووون نسرین با ماشین جدیدمون که یه پژو 206 صفر خاکستری هستش رفتیم پیست خور، برف بازی...

آخیش خدا جوووووووون دوست دارم... چقدر ماشین نو و سالم خوبه...

البته اینم بگم آآآآآآآآآآآ چون همش لیز می خوردیم زود برگشتیم خونه تا خدایی نکرده تو یا داداش اتفاقی براتون نیفته

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 15:52

صفحه بندی