خانم گلم سلام
روز جمعه 17/10/95 منو تو و داداش مسیحا به همراه مامان جوووووووون نسرین با ماشین جدیدمون که یه پژو 206 صفر خاکستری هستش رفتیم پیست خور، برف بازی...
آخیش خدا جوووووووون دوست دارم... چقدر ماشین نو و سالم خوبه...
البته اینم بگم آآآآآآآآآآآ چون همش لیز می خوردیم زود برگشتیم خونه تا خدایی نکرده تو یا داداش اتفاقی براتون نیفته




ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151