عزیز دل مامان سلام
یلدات مبارک همدمم


امسال شب یلدا دو تا داشتیم
ینی تلویزیون اعلام کرد که امسال دو تا یلدا داریم
ما هم شب اولی وسایلمونو جمع کردیم به همراه مامان جووووووووووون نسرین رفتیم رستوران



















شب دوم همگی جمع شدیم خونه ی مامان جووووون نسرین اینا

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159