زندگی مامان سلام
امروز هم منو تو و آجی رامیسا به همراه خاله الهه رفتیم مجموعه گل یخ، تولد, آقا نادر, خزاعی,...
چقدر کورد,ی رقصیدیم... 
آخه من نمی دونم تو چرا دوست نداری با ما عکس بگیری... حالا بزرگ شی خودت پشیمون میشی چرا تو عکس ها نیستی؟؟؟؟ 






ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 224