عشق دلم سلام 
به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر، مجبور شدیم تولد, مامان, مهتاب, رو چند روز جلوتر ینی 9 خرداد بگیریم...
تولد, تولد, تولد,م مبارک
مبارک مبارک تولد,م مبارک
تولد, داشتیم اونم چه تولدی!!!!!!!!!! ینی از من خوش شانس تر، خودمم. یک ساعت مونده بود به تولدم هم برق ها قطع شد، هم آب... کل تولد تو تاریکی بودیم. البته رفتیم موتور برق اجاره کردیم... به خودم زیاد نه، اما به مهمونه ام خیلی خوش گذشته بود 






تم تاج، طلایی مشکی
وای خدایا یاد سالاد الویه ها، ناگت ها، کشک و بادمجون ها افتادم که توش پره مورچه شده بود... چون برق ها قطع شده بود، مجبور شدیم همه غذاها رو بزرایم تو باغ که خراب نشن... غافل از اینکه مورچه ها میرن سراغ شون 
ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173