اردو تفریحی برغان

خرید بک لینک

دخمل ناز مامان مهتاب سلام

جمعه ی گذشته ینی پنجم شهریور ماه سال 1395 منو تو و داداش به همراه پوریا و سعیده و محمد امین و خاله معصومه و مامان جون با عمو محمد و خاله نرگس رفتیم باغ رستوران ارکیده تو برغان...

جوج زدیم و کلی بازی کردیم... آخ جوووووووووون که چقدر لذت بردیم... این بیرون رفتن مون مناسبت خاصی داشت همش بخاطر روز ششم شهریور بود... به خاطر عزیز بودن این روز از زندایی نسرین جوووووووون خواهش کردم برامون کیک خوشمزه درست کنه... انصافا همه چی عالی بود... دست گل همگی درد نکنه....

قوربون هر دوتاتون

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 10:15

صفحه بندی