عشق دلم سلام
امسال مهر و آبان همش مامان مهتاب تو سفر بود. مهر ماه اسال که رفتم استانبول... خیلی بهم خوش گذشت. جات خالی بود عشقم. از استانبول که برگشتم حدود ده روز بعدش رفتم، همدان، کرمانشاه، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، ایلام، ایوان، شاه آباد، جوانرود، ثلاث باباجانی، رودسر، مرداب نیلوفر، صحنه، طاق بستان و آخرش هم رفتم کربلا... کربلا، نجف
نائب الزیاره تو و داداش و بقیه دوستان بودم. دقیقا ساعت 3 صبح رسیدم کرج. ساعت 4 صبح با همه اون خستگی با تور رفتیم سمت کاشان، آبشار نیاسر، آقا علی عباس، شهر تاریخی نطنز، مشهد اردهال و البته تشکر ویژه ایی می کنم از خانم گوگوش
اصن خاطرات کاشان محال یادم بره






پدر ماکت سازی ایران در شهر نطنز

یادش بخیر شهر فرنگ



ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188