همدم مامان مهتاب سلام
بالاخره پس از کلی مشقت، سختی و استرس از سیل و آوار فرار کردیم. خدا رو شکر صحیح و سالم برگشتیم کرج
امسال سیزده بدر به شرح تصاویر زیر رفتیم مهدی آباد- فرخ آباد... باغ دایی مجید... خیلی بهمون خوش گذشت. تشکر ویژه از دایی مجید و هیات همراه





ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 269