سیزده بدر سال 1398

خرید بک لینک

همدم مامان مهتاب سلام

بالاخره پس از کلی مشقت، سختی و استرس از سیل و آوار فرار کردیم. خدا رو شکر صحیح و سالم برگشتیم کرج

امسال سیزده بدر به شرح تصاویر زیر رفتیم مهدی آباد- فرخ آباد... باغ دایی مجید... خیلی بهمون خوش گذشت. تشکر ویژه از دایی مجید و هیات همراه

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 269 تاريخ: شنبه 2 شهريور 1398 ساعت: 3:36

صفحه بندی