سفر به چهار محال و بختیاری- شهرکرد 1

خرید بک لینک

نازنین دخترم سلام

مهربون ترینم سلام م م م

بخاطر سیل زیادی که اومده بود گفتیم بهتره هر چی سریع تر از اصفهان خارج شیم... آخه دروازه قرآن شیراز، کل مغازه ها و مسافرا و ماشین های اطرافش رو سیل برده... ما هم تصمیم گرفتیم با هر بدبختی که شده از اصفهان بریم... بخاطر بارندگی اصن نشد هیچ جای اصفهان بریم... فقط دو روز کامل خونه بودیم... نزدیک ترین شهر، چهارمحال و بختیاری بود به مرکزیت شهرکرد... شهرکردی ها بعضی هاشون میگن ما اصفهانی هستیم بعضی هاشون هم می گن کورد هستند. کلا به جورایی ترکیبی هستند... خدایی چه طبیعت زیبایی داشت فقط حیف که بخاطر بارندگی فقط ماشین سواری کردیم...

ایرانم تسلیت

اکبر جوجه برادرارن کلبادی شعبه بروجن- چهارمحال و بختیاری

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: شنبه 2 شهريور 1398 ساعت: 3:36

صفحه بندی