عشق دل مامان سلام
خانوم زیبا روی مامان سلام
عیدت مبارک همه کسم
امسال عید هم تصمیم گرفتیم بریم مسافرت... روز سوم عید با دوستای مامان مهتاب رفتیم اصفهان... اما چه مسافرتی؟ کل ایران سیل اومده... اینقدر بارندگی زیاد بود که نمی شد از خونه بیاییم بیرون... تا حالا سیل رو از نزدیک ندیده بودم...
ایرانم تسلیت



سی و سه پل همیشه زیباااااااااااااااااااااااااا


رستئران یوسفی- دلیجان اصفهان

باغ سیب
سمیرم اصفهان

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182