عشق دلم سلام
مهربون ترینم سلام
بازم تولد شد و یک سال دیگه از عمرم داره کم میشه
امسال تولدم رو تو چهارباغ گرفتم. تم تولدم سفید و مشکی بود... ممنونم از کسگم م م م م. دردت وکولم نازارگم




ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154