سفر به تالش- شمال 12

خرید بک لینک

سلام همه ی دنیام

سلام نفس مامان

بازم تعطیلات شد و تصمیم گرفتیم بریم مسافرت ت ت ت

این بار بر خلاف همیشه نرفتیم چالوس از جاده رشت رفتیم سمت تالش... آخ نگم براتون چقدر ترافیک بود... وای چه افتضاحی بود. حدود 17 ساعت تو راه بودیم... خدایا خودت رحم کن بهمون

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 14:58

صفحه بندی