دنیام سلام
هناسگم سلام
امشب هم منو تو به همراه خاله فریبا و خاله کتی با چند تا از دوستان مامان مهتاب که ساکن تهران هستند رفتیم ,رستوران, ,ارکیده,... بعدش هم رفتیم سفره خونه ی یزدی... وای چه ملخ هایی داشت... نصفه جون شدم مادررررررررررر






ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 380