رستوران بزرگ ارکیده

خرید بک لینک

دنیام سلام

هناسگم سلام

امشب هم منو تو به همراه خاله فریبا و خاله کتی با چند تا از دوستان مامان مهتاب که ساکن تهران هستند رفتیم ,رستوران, ,ارکیده,... بعدش هم رفتیم سفره خونه ی یزدی... وای چه ملخ هایی داشت... نصفه جون شدم مادررررررررررر

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 380 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 14:58

صفحه بندی