ثبت نام پیش دبستانی

خرید بک لینک

عشق دل مامان مهتاب سلام

دخمل مخملی مامان مهتاب سلام

مهربون ترینم سلام

بالاخره بزرگ شدی و امسال قراره بری پیش دبستانی... با کلی تحقیق و پژوهش قرار شد ببرمت مدرسه اسد آبادی، اونجا ثبت نامت کنم. ینی مدرسه ایی که داداش مسیحا میرسه اما شیفت مخالفش.

عشق نازم، مهربون ترینم نمی دونی من خودم چقدر شوق و ذوق دارم وقتی می بینم ذره ذره بزرگ شدی و الان خدا رو شکر برای خودت خانمی شدی. خیلی دوست داشتم همون کاری که برای داداش مسیحا کردم برای تو هم انجام بدم و بتونم مطالب وبلاگت رو بیارم تو ورد و تمام خاطرات با هم بودنمون رو برات چاپ کنم.

که خدا رو شکر تونستم.

تمام مطالب وبلاگت رو برات تو یه کتاب چاپ کردم. امیدوارم وقتی بزرگ شدی و با سواد... از خوندن خاطرات با هم بودنمان لذت ببری و ببینی مامان مهتاب چقدر دوستت داره

اینا هم تصاویر کتاب چاپ شدته... با احترام، تقدیم به رامیسا به همدمم

عشق دلم از خدای خوب و مهربون می خام که همیشه تو مسیر زندگی علمی و شغلی و کلا تو تمام مراحل و لحظات زندگیت موفق و موید باشی و دلم می خاد اونقدر پیشرفت کنی که همیشه اون بالا بالاها ببینمت.

خب دیگه وقتش رسیده که بریم برات کلی لوازم التحریر خوشگل و رنگی بگیرم...

البته جا داره همین جا از کسگم کلی تشکر کنم... تقریبا کل لوازم التحریرهای تو و داداشی رو ایشون براتون گرفت... دست گلش درد نکنه

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 246 تاريخ: يکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت: 16:56

صفحه بندی