نی نی جونم از لحظه ایی که وجودت رو تو وجودم احساس کردم بار دیگر به خودم بالیدم...باری دیگر مادر شدم... برای تو هم مثل داداشی نازنینت می نویسم... به امید لحظه دیدار
ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 249 تاريخ: سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 18:00