عشق دل مامان مهتاب سلام
گل دختر نازم سلام
بالاخره اوضاع کرونا یکم مساعدتر شد، رستوران ها باز شدند، آرایشگاه ها باز شدند... تونستیم بریم بیرون
اولش رفتیم جاده پالوس، بعدش برگشتیم سمت فردیس، برای شام رفتیم باغ رستوران باغ بیست...



ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 372