سلام نفسی
روز چهارمی که بابا جون فوت کرده بود
با کسگم رفتیم کرمانشاه'>کرمانشاه که رکسی رو بزاریم اونجا
واقعا حس و حال نگهداری رکسی رو نداشتم



بخاطر یه کار اداری مجبور شدیم تا قصر شیرین هم بریک... دیگه یواش یواش داشتیم از کشور خارج می شدیم



ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176