
سلام به دختر هنرمند و نقاش خودم امروز صبح هم به مناسبت برگزاری مسابقات نقاشی همگانی، منو تو رفتیم کانون فرهنگی تربیتی نور کرج که تو مسابقه ی نقاشی شرکت کنی.اولش خیلی استرس داشتی اما وقتی مسابقه شروع شد، خیلی با آرامش کارت رو انجام دادی و یه نقاشی بسیار زیبا کشیدی بهت افتخار می کنم قلب مادر بخوانید...
ادامه مطلب
سلام به دخمل هنرمند خودمسلام به همه ی وجودمتو اداره ی مامان مهتاب اینا، به مناسبت تکریم روز خانواده، یه مسابقه ی نقاشی با همین مضمون در نظر گرفته بودند و تو هم با این نقاشی زیبا، عرض اندام کردیبهت افتخار می کنم قلب مامانالبته داداشی هم تو مسابقه خاطره نویسی از خاطرات پدر بزرگ ها و مادر بزرگ هااااااااااااااا شرکت کرد. بخوانید...
ادامه مطلب