نفسم سلام... همه کسم سلام
جمعه ی همین هفته منو تو و داداش به همراه پریا و محمدامین و خاله معصومه و مامان جون نسرین رفتیم باغ رستوران آلاچیق تو جاده چالوس... آخ که بماند با چه مصیبتی رفتیم آخه تمام مسیرهای به سمت ورودی چالوس بسته بود... اما من بلد بودم چه جوری برم.......... آفرین به خودم
اون شب منو و آجی پریا کلا تریپ چریکی زده بودیم... یه چیزی تو مایه های داعش خودمون...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: باغ رستوران آلاچیق اصفهان,باغ رستوران آلاچیق, نویسنده: بازدید: 300