باغ رستوران آلاچیق

خرید بک لینک

نفسم سلام... همه کسم سلام

عشق دلم سلام...

جمعه ی همین هفته منو تو و داداش به همراه پریا و محمدامین و خاله معصومه و مامان جون نسرین رفتیم باغ رستوران آلاچیق تو جاده چالوس... آخ که بماند با چه مصیبتی رفتیم آخه تمام مسیرهای به سمت ورودی چالوس بسته بود... اما من بلد بودم چه جوری برم.......... آفرین به خودم

اون شب منو و آجی پریا کلا تریپ چریکی زده بودیم... یه چیزی تو مایه های داعش خودمون...

رامیسا همدمم...

ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال می‌کنید

برچسب: باغ رستوران آلاچیق اصفهان,باغ رستوران آلاچیق, نویسنده: بازدید: 300 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 10:15

صفحه بندی